Uppdatering om min vardag

Riktigt seg på det här med att uppdatera bloggen. Jag har fortfarande inte fixat så att ni kan kommentera. Jag måste lista ut hur jag gör det. Uppdatering om min vardag kommer här: Skolan går just nu jävligt bra, jag hoppas innerligt att det fortsätter så. Alla prov, alla läxor och inlämningar, och alla quizer utan två har jag fått A på. Med tanke på den dåliga terminen jag hade i vintras så behöver jag verkligen detta. Jag är även med och bygger en teater scen. Anledningen till det är för att jag då inte behöver gå på en teater och göra ett arbete. Det är faktiskt ganska soft. Träningen går fint. Gym, löpning, indoor soccer, och officiella träningar med coach. Jobbet går fint även det, jobbar ca 8 timmar i veckan så jag får ihop en liten slant. Just nu är en vän och hälsar på vilket är fantastiskt roligt. Snart är det spring break och de flesta i laget ska åka till Mexiko, Cancun. Jag har inte råd med det med tanke på att jag med största sannolikhet ska stanna i USA över sommaren, så jag behöver spara pengar. Vad jag ska göra under sommaren i USA är fortfarande lite hemligt, jag lovar att jag ska berätta när allt är 100%. Detta är vad som händer i min vardag i runda slängar. Nu ska jag fixa med tvätt och sedan plugga lite. Imorgon är vi lediga ifrån skolan vilket betyder sleep in, fantastiskt! All kärlek till familj och vänner, ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag väntar med spänning på vad som händer i sommar :) trots att det är väldigt tråkigt att inte få se dig då. Men vad det än är, kör så det ryker, du är grym!

2012-02-09 @ 16:10:35
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0