Märkligt väder

Danville är verkligen en stad med märkligt väder. För bara någon vecka sedan kunde man gå runt i shorts och t shirt. Nu snöar det som aldrig förr. Märkligt! Jag hoppas att snön fortsätter för då blir skolan inställd.. ja du görde rätt. De påstår att det kan vara farligt för oss som inte bor på campus att ta sig till skolan så då beslutar som sig för att ställa in alla klasser istället. Sometimes you just gotta love the States. Dålig update, jag vet. Jag måste bli bättre, men finner ingen tid eller lust. Och ja, jag ska fixa så att mina kära läsare kan börja kommentera igen. Men inte just nu, too much to do. Liten update. Var en vända i VA Beach nu i helgen. Vad jag älskar det stället! Skolan går bra, träningen går bra. Mina sommarplaner går bra. Jag ska avslöja mina planer så fort de är 100%. Nu ska jag skriva klart på mitt arbete som ska in på tisdag. har en sida kvar, härligt! Det får jag en klapp på axeln för! Efter det ska jag och cami och kanske kenny boy på hibach restaurang, namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0