härligt väder

Idag har vi haft fantastiskt väder, varmt och soligt. Cami, Miltonovich och jag kom precis hem ifrån IHOP. Det är ju pannkaksdagen idag så IHOP serverade gratis pannkakor. På fredag börjar spring break. Alla ska åka iväg, men jag kommer stanna i Danville för jag måste hålla i mina pengar eftersom jag behöver dom i sommar. Sjukt tråkigt, jag vill också åka med till Mexiko. Men vad ska man göra, jag har ju sommaren att se fram emot. Mitt springbreak kommer bestå av teoriplugg till körkortet, åka en sväng till ikea, och förmodligen åka ut till VA beach. Hoppas vädret är bra så jag kan få lite färg jag också. Nu ska jag plugga för mit prov jag har imorgon, New Testament. Kul.. Saknar min älskade familj och fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjo! Tycker det är grymt att du tagit dig till USA för fotbollen! Läser din blogg titt som tätt! Sjukt kul! Hoppas allt är bra med dig.

Hur länge kommer du plugga där?

Kram

2012-02-29 @ 21:57:26
URL: http://missjanuari.blogg.se/
Postat av: sandra

Tjena gamla vän! Fan vad roligt att du har hittat hit. Jag har varit här i snart två år och ska nog stanna tills jag tröttnar, minst 2 år till. Vad gör du? Pluggar i Haparanda eller något om jag har förstått det rätt?!

2012-03-01 @ 05:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0