Jullov

Jag har nu haft jullov i 3 dagar. Det har varit helt underbart hittills. Jag har inte gjort någonting egentligen. Vad jag har gjort är att ta någon go löprunda, äta gott, sova mycket, varit på skolans graduation där några vänner tog examen, tvättat min bil utvändigt, invändigt och även motorn, och kollat på filmer i härliga människors sällskap.
Denna termin har varit okej betygsmässigt. Jag pluggade verkligen som en dåre i slutet för att få upp några av betygen. Hittills har jag fått A i Human Anatomy, Ethics, och Death and Dying, ett C fick jag i Psychology. Jag är inte nöjd alls med det, men jag har bara migsjälv att skylla, jag pluggade nästan ingenting inför proven (psychology är inte i min major så jag orkade inte bry mig speciellt mycket). Jag väntar på mitt sista betyg, Microbiology and Lab.
På måndag åker jag och Kennyboy ut till hans hem i VA beach och hänger ett tag innan det är dags för mig att åka hem till älskade Sverige. På fredag är jag äntligen hemma!
Nu ska jag kasta in handduken och sova tills jag vaknar imorgon. Skönt!
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0