Jet lag

Kom fram till Danville 01.00 igår, somnade vid 01.45 och vaknade upp klar vaken kl 04.30. Träningen började 07.30 och den gick bra, men dagens andra träning var desto sämre, jag kände redan i uppvärmningen hur mitt huvud blev tyngre och tyngre, det ville liksom hem och sova. Den träningen var väldigt förvirrande för mig. Sedan åkte vi hem och åt och nanade. Idag vaknade jag tidigt, men jag visste att det inte var dags att vakna för det var mörkt ute, så jag tvingade mig själv att somna om, och vaknade igen 06.45. Nu käkar jag frukost och det är dags att göra mig i ordning till första skoldagen. Jag är faktiskt laddad inför skolan.
Efter skolan blir det att fixa med olika saker, betala räkningar osv.

Holla later! Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0