Valborg

Så är det Valborgsmässoafton och jag är hemma och degar med la familia. Dagen har bestått sv våffelfrulle med vänner, träning med Thereses man, och så har jag kollat på Therese när hon litade match. De loosade med 2-1 men min duktiga syster la målet. Har även hunnit med två naps. Sitter och funderar på om jag ska joina några mates på party men vet inte om jag har ork. Patrik ska ringa när dom är där så får jag se om jag joinar eller bangar.

Gött att vara hemma och spendera tid med familjen. Denna vecka tror jag är viktig för mig!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår att du har många som vill träffa dig just nu och jag är såklart en av dom :) finns det tid för dig?

2012-05-01 @ 09:43:45
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0