Tomt

Det börjar verkligen bli tomt i Danville. Skolan slutade igår och då åker alla amerikanare hem. Det är nästan bara internationella och de som graduatear kvar. Det är alltid sådan konstig känsla när terminen är över, en känsla av tomhet.
Idag har jag och cami städat lägenheten. Det är så himla skönt med nystädad lägenhet. Imorgon åker Cami hem till Svenneland. Om 8 dagar ska jag vara ute i VA beach för att börja vår pre-season innan serien drar igång. Hoppas innerligt att jag får speltid, annars åker jag fan hem, haha. Innan jag ska till VA beach så ska jag ut på äventyr. Vart är ännu hemligt, haha!

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film. Ps. Ida, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0