Semi Pro Soccer

Då är allt fixat inför sommaren. Jag kommer ju inte hem förrän i början av augusti i sommar. Anledningen är för att jag ska stanna i USA i sommar och spela semi pro soccer. Det är just nu en av de fem högsta ligorna i USA (den professionella ligan finns ju inte längre).
Laget jag ska spela i heter VA Beach Piranhas så jag kommer vara ute i VA Beach hela sommaren, underbart! Pre-season börjar 6 maj och första matchen är 14 maj. Allt är betalt förutom om jag vill göra något speciellt. Jag kommer med största sannolikhet även ha ett jobb som ledare/tränare på ett summercamp för yngre.

Jag är sjukt glad att få möjligheten att spela semi pro. Det är lite tråkigt att inte komma hem förrän i augusti, men jag känner att det här är en möjlighet jag borde ta. Jag kommer iallafall vara hemma i tre veckor. I juli kommer även min älskade vän Natasha och hälsar på, jag längtar redan!!

Min sommar är något jag ser fram emot varje dag!


Kommentarer
Postat av: Ebba Wibrån

Låter helt grymt!

Jag är enormt glad för din skull, att du fått en möjlighet och utmaning som jag vet att du älskar. Ge gärnet!!!

Saknar dig min älskade vän.

Enormt mkt kärlek till dig <3

2012-04-05 @ 12:52:05
Postat av: tasha

så grym du är ja!! och det kmr bli så underbart i juli!! du&jag och VA. awesome!!

2012-04-08 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0