Reading Day

Idag har det varit reading day (som vi alltid har dagen före första exam-day) vilket betydde partaj igår, och det blev det vill jag lova. Ida, jag och cami började med att åka till mall och även walmart. Vi handlade våra outfits till Dayglow. Pics will come när vi är färdiga med dom. Därefter åkte vi hemåt för att laga en fantasisk fajitas middag. Tanken var att vi sedan skulle till softball house, men vi bestämde oss i sista sekund för att bege oss till Greensboro med några härliga vänner för att gå ut. Efter polismöte och utgång drog hem mot Danville för att efterfesta. Vi var i säng vid 5.30.
Dagen har bestått utav att softa järnet, åka och käka, plugga, och sedan Late Night Breakfast som skolan alltid arrangerar kvällen innan exams startar.

Imorgon har jag ett 3 quizzer och en presentation. Sedan är det bara två prov kvar i nästa vecka. Underbart!

Nu ska jag lägga mig och nana bredvid min söta, älskade, sovande vän Ida. Jag är så glad att hon är här, hon behövs i mitt liv, min älskade hipster!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh min fina sandra. Jag är så glad över att jag är här!!

2012-04-20 @ 14:33:28
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0