Löpning

Dagen har besått av skola, plugg, jobb, löpning, och mera plugg. Har även hunnit med att äta en god middag med kära sambocami.
Igår körde jag ett härligt ben pass och avslutade med lite core. Dagen innan det körde jag löpning och trapp-träning. Med andra ord så är jag ganska trött i mina ben idag, så dagens löpning bestod endast av jogging i ca 35 min. Jag hoppas på att träningsvärken ska vara över någorlunda imorgon så att jag kan köra på hårdare löpning igen.
Nu ska jag fortsätta att plugga. Imorgon har jag en stor kemiläxa att lämna in och även ett prov i New Testament som jag inte har börjat plugga på än.

Saknar min älskade familj och mina fina vänner. Tiden här borta går fort så jag har nästan redan nu börjat räkna ner till när jag får se er igen! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0