jet lag

Kan så klart inte komma ifrån jet lagget. Har inte tid att vara det nu. Bara hemma fram tills lördag innan jag beger mig emot staterna igen. Dagen har bestått av häng med la familia, käkat god svenne pizza, och så tog jag mig en go löprunda och körde även ett benpass med lite core som avslutning. Härligt! Hann även med att träffa älskade Patrik och hans brud, och Kristin en snabbis på hnnes jobb.
Imorgon blir det ännu mer träning. Skall även passa på att träffa llite vänner.
Gårdagen var grym. Överaskade familjen med att komma hem. Bara mammi som visste. Hängde med min älskade Alfrida och hennes familia. Underbar första dag hemma!

Nu ska jag försöka nana mig. Skall försöka komma upp tidigt imorgon så att jag inte sover bort den lilla tid jag är hemma.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: milton

de kommer att gå så bra för dig i staterna! duktiga bebban! <3

2012-04-30 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0