Jag lever

Helgen har inte varit energi givande alls. Upp klockan 5.45 både lördag och söndag. Lördagen åkte vi till Liberty University och spelade indoor tournament. Sjukt skoj! Mötte D1 lag. Tjejerna var stora som hus! Vi vann en, lika en, och förlorade två. Den kvällen somnade jag 9.00 och vaknade fem gånger av att det kändes som att någon hade misshandlat mig. Det fanns nog inte ett ställe på kroppen där jag inte hade ont. Detta gjorde det inte lättare att gå upp samma tid dagen efter då vi skulle jobba för att få ihop pengar till laget. Fyfan!
Nog om en energi krävande helg. Skolan rullar på och denna vecka är vi lediga på fredag, underbart! Nu ska jag göra mig i ordning för att gå på honors banquet.

Holla later buddies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0