Tournament in Lexington, VA

Short update.
Kom hem ifrån Lexington idag. Har varit där med laget över helgen och spelat två matcher. Första spelade vi emot ett lag son heter Washington and Lee som är rankade 5e bästa laget i hela vår region. Vi förlorade med 5-0, jag tycker att 5-0 va lite väl mycket för att visa hur matcher var. Sjukt bra lag dock.
Andra matchen spelade vi idag. Vi vann med 3-2. Jag kände redan på uppvärmningen att det skulle gå åt helvete för mig. När väl matchen började köttade jag på ganska bra, men när det kom till mina avslut så gick det åt helvete. Jag hade 9 skott varav 2 var på mål. Jag tog även en straff som jag inte satte.. Sjukt dåligt, men made it up med att lägga vårt första mål. Vi låg under med 2-0 i halvlek. Mitt mål kom i 76e minuten och de två andra i 84e och 85e. Sjukt intensiv match på slutet.

En sjukt trevlig helg med laget i Lexington, jag gillar att åka iväg med laget.

Nu ska jag sova, har 6 lektioner på rad imorgon med början 8.00 och jag slutar 4.45pm, sjuuuuuukt seg dag, men det är bara att gilla läget.

God natt staterna, god morgon Svenneland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0