Thank God this day is over soon

Denna dag har inte varit bra. Genetiken gick åt helvete, Western Civ gick väl okej, Chemistry gick ännu mer åt helvete, Stats gick åt helvete, Lab gick ganska åt helvete också. Idag har varit en sån dag då jag inte fattar någonting. Jag hatar dom dagarna. Men nu är den snart över. Jag ska plugga nu efter att jag har ätit, och om två timmar ska jag möta upp Felle och gå till biblioteket för att få hjälp med Statistiken. Sen är denna dag äntligen över.
Jag måste även lära mig hur man pluggar, jag vet fan inte hur man gör..

Nu ska jag käka klart min mat, läsa lite engelska och sen Statistik. Sen ska jag ha egentid!
Ledsen ni därhemma att jag inte har hört av mig, men har som ni säkert har förstått en hel jävla del att göra just nu, så jag hör av mig när det har lugnat ner sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0