My boys!

Look at those handsome guys! Visst är dom söta?!



Jag saknar dessa killar varje dag! Tur att det finns Skype!

Dagen har bestått av 5 lektioner, lunch med cami (hemmagjorda köttbullar och potatismos, mums!), sett första halvleken av killarnas match, träning och lite plugg. Försöker lära mig hur man pluggar, det börjar ta sig, hoppas jag! Notis till mig själv: Don't slacking, keep this up!

Nu ska jag chilla i min stooooora säng som mina kära systrar ska ta över om två veckor då de kommer hit med min älskade mammi! Jag läääääääääääängtar!!

Kommentarer
Postat av: ida

dom är så himla söta! Vill också komma och hälsa på dig!!

2011-09-15 @ 14:33:41
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Hejsan! Är ett troget fan av bloggen. Skulle vilja ha ett mer detaljerat inlägg om den där "kill-matchen". Var dom bra? Snygga? Etc. tack på förhand!

/ Trognastet fanet

2011-09-16 @ 02:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0