Läxor och prov

Idag åkte cami, milton och hennes familj iväg och shoppade. Jag stannade hemma för att plugga. Jag har försökt men jag har inte funnit någon motivation över huvudtaget. Ska åka iväg till food lion och köpa lite godis och sen försöka plugga igen efter det, då kanske det går bättre, haha?

Jag hade Genetics test i fredags, provet är uppdelat i två delar och vi gjorde första delen i fredags. Jag fick 58 av 64 på det vilket just nu är ett A, jag hoppas att nästa del som vi har på fredag går lika bra.

Ska försöka läsa några sidor i min engelska som jag har prov i på tisdag, sen åka till food lion och köpa något gott (=)) och därefter tillbaka till engelskan, historian och kemin. Önska mig lycka till, det behöver jag!

Sjukt tråkigt inlägg om skola, men det är viktigt!

Ps. 10 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0