JV Game och öl pyramid

Lirade träningsmatch igår. Vi vann med 3-1, go vinst. Fula va dom. Jag la ett mål.
Efter matchen svidade vi om och började kröka och drog först till Lupos house och sen gick vi till JPs house för partaj. Mycket poliser inblandat och andra skandaler, a normal party night here in the States.
Hur som haver så var jag och Cami hemma vid 4.30 och hon lagade mat till oss, sjukt go mat sådär efter en kväll med öl. På tal om öl så håller Cam ioch jag på med ett projekt här i lägenheten. Vi bygger en öl pyramid som bara ska bestå av Budweiser. Det blir med andra ord mycket Budweiser denna termin.

Dagen har bestått av chill i lägenheten och pyttelite plugg, orkar inte riktigt plugga och har även svårt för att plugga, men jag måste lära mig.
Härnäst på schemat är sushi date med Cami och Fifa Jossan. Hur underbart?

Day off from school tomorrow, how wonderful?

Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0