Concussion Helmet

Förra säsongen så fick jag ju som säkert några av er vet två hjärnskakningar. Coach gav mig då en hjälm som skyddar huvudet. Tro det eller ej men jag har använt det i tre matcher nu och det är grymt! Här kommer lite bilder på en av matcherna. Skratta om ni vill, I don't give a shit :D



Mål!


Hur cool är jag inte? Haha, jag skrattar åt migsjälv när jag ser detta. Jag ser ut som en ultranörd, men den gör sitt jobb!


Här hade jag dock fått en jävla smäll på huvudet så hjälmen hade åkt av. En jävla tur att jag hade den på mig, annars hade jag nog fått min tredje.

Nu ska jag nana, ska upp tidigt imorgon för att styrketräna och sen ha fotbollsträning.

Good Night States, Good Morning Sweden!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Underbara bilder bebban! Härlig feeeling. Det är fett värt att hjälmen på sig, man skall vara rädd om sig. Hoppas att bollen rullar på bra. Vad sägs om en skype-dejt senare idag?

Massa kärlek!

2011-09-05 @ 12:20:11
Postat av: Ebba

Jag ska simma nu, sen efter det är jag hemma. Loggar in när jag är hemma & ser om jag får sällskap av dig där då =)

2011-09-05 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0