WTF HAPPENED?!

Min familj ar antligen har efter delayed flight, canceled flight, inga vaskor och en roadtrip fran New Jersey.
Denna hela ar det Homecoming, det ar nar alla som har gatt pa skolan och familjer som pa nagot satt ar eller har varit involverad i skolan kommer hit. Det ar ett jattestort kalas typ.
Vi startade Homecoming med en match emot CNU, ett lag som Averett Soccer har forlorat mot i hela Averetts historia. Vi krossade dom med 5-0!! Hur sjukt?! Jag onskar jag kunde forklara kanslan! Jag la ett mal :D!
Idag ar en till match, mot NC Weslyan. Jag hoppas vi haller var fokus sa att vi vinner idag igen. KEEP IT UP COUGARS!

Ska alldeles strax ga och ata brunch i cafe med min alskade family och cami :D!
Ni som vill folja matchen live sa gar den pa www.averettcougars.com och pa hogar sida finns en knapp som heter "Live Broadcast". Matchen borjar 22.00 svensk tid.

Puss och karlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0