La familia

Då har familjen begett sig hemåt. Det har varit sååå himla kul att ha dom här och visat dom hur jag har det. Vi har hunnit med att shoppa, äta på olika restauranger, shoppat ännu mer, spelat två matcher som de har kollat på, och shoppat ytterligare. Jag önskar att de hade varit här i några dagar till. Men men.
Efter många om och men på resan hit så kom ni, och det har varit helt fantastiska dagar, tack för att ni kom!! Väskorna kom igår natt, alltså bara några timmar innan att de skulle åka hem, men i väskorna låg en del grejer till mig som gjorde mig glad. Bland annat 10 chokladkakor :)

Nu ska jag snart sova, är så himla trött

Kommentarer
Postat av: Ebba

Underbart att läsa dina glädjespridande rader bebban. Tycker vi får styra upp en Skype-dejt snart & ta ett härligt snack om livet :D Saknar dig väldigt mkt! <3

2011-10-04 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0