halloween





blev trott pa att vara snopp sa jag bytte till bebis




halloween i bilder. kom hem 6.30 dagen efter. sjuuuukt rolig kvall.
ikvall firade vi igen, jag bestamde mig for att kora pa forra arets Teletubbie. vi drog till softball house dar det va sjukt mycket folk, men va inte alls laddad sa vi begav oss hem till lupo's house for att hanga. nu ligger jag i min sang och ska somna till en film tankte jag. maste bara ta bort mitt smink och borsta tanderna, men orkar inte rora mig ifran sangen.

forresten sa vann vi sista matchen. vi ska spela kvartsfinal hemma pa tisdag, jag ar laddad!

pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha! Fan vad balla dräckter :D

2011-10-31 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0