Four Loco

senior game och fest igar. festen va hemma hos mig och cami. det kom mer folk an vad vi har forvantat oss. sjukt trevligt att antligen fa festa lite. jag drack Four Loco, formodligen forsta och sista gangen.

nu ska jag forsatta plugga. har engelska test imorgon vilket kommer ga at helvete. denna terminen har redan gatt at helvete nar det kommer till skolan sa det kan lika garna fortsatta sa tar jag nya tag efter jul igen.

puss och karlek

ps. vinner vi resterande tre matcher sa vinner vi var serie, hur laddad ar man inte?!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej älskade vännen!

Härligt med lite partaj. Hoppas att livet leker där borta??

Vi måste köra en skype snarast, aldellllles för längesedan. Saknar dig väldigt mycket. Tiden springer iväg och snart är vi återförenade igen. Underbart!

Love you!

2011-10-18 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0