feeeesk och stukad fot

idag lagade cami lax med potatismos. hon är en jävel på mat. och ja, ni borde vara avundsjuka på mig som bor med henne!

mer än god lax så har dagen bestått av en träning och en genomgång av morgondagens match.
sedan matchen i söndags så har jag haft en rejält stukad fot. stukade den på två ställen. innan säsongen började så gav jag mig fan på att inte missa en enda match, så när jag skadade mig i söndags fanns det inget annat i tanken än att bli bra till fredagens match. jag har varit i training room och fått treatment som aldrig förr och gjort en hel del övningar. nu känns foten helt okej när den är tejpad. pratade med coach om morgondagens match och hon sa först att hon inte har tänkt att jag ska spela alls. efter om och men och övertalning så ska jag imorgon starta. jag har gett mig fan, då jävlar ska det va så.

yeye, enough said of deep soccer talking.

ska snart nana mig, ska upp tidigt på treatment.

för er som vill se matchen så börjar den 22.00 svensk tid på www.averettcougars.com och på höger sida trycker du på knappen "live broadcast"

HOLLLAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0