epic weekend

vilken jävla grymmehelg jag har haft. började helgen med vinst. sedan va det halloween party, sov tills jag vaknade av migsjälv, ingen jävla klocka. softade hela lördagen och sedan drog vi på fest. jag va dock hemma tidigt för jag kände inte alls för att festa. imorse vaknade jag av migsjälv igen och har tagit det lugnt hela dagen. har hunnit med att städa mitt rum, tvätta en jävla massa tvätt, skypa med mammi och pappi, plugga och träna. har även ätit en go sushi lunch med cami. och nu ligger jag i min säng med nytvättade lakan och gör klart det sista i min kemi-lab homework. när jag är klar med den så ska jag kolla på en film och äta marabou! NAMNAM!

hoppas att ni alla ar det bra där hemma. snart är jag hemma igen :D!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggo! När kommer du hem igen och hur länge stannar du?!

2011-10-31 @ 21:22:46
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad bra! Jag åker som det ser ut nu den 16 så då får vi absolut se till att ses innan! Saknar dig också <3

2011-11-01 @ 15:33:32
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0