way to go au!

vi vann med 4-3 idag. vilken jävla match. vi spelade bra i första 15 sen va resten av matchen inget att ha, men ofta blir det ju så i finaler. två nervösa lag som båda vill vinna, det blir ofta ingen rolig match, men huvudsaken är att vi vann! good job ladies!
nästa match är på fredag emot shenandoah, vilka vi förlorade emot i serien. revenge! på torsdag kväll är det banquet, de fyra lagen som har tagit sig till semifinal går på middag och där delas det ut awards osv. en mycket trevlig tillställning! den ser jag fram emot.
när(!!) vi vinner på fredag så spelas finalen på lördagen. jag är så jävla excited, jag kan knappt koncentrera mig på skolan.

nu ska jag äta klart min ben and jerrys glass och sen ska jag nog säga god natt!

ps. jag saknar mina systersöner så enormt, om en dryg månad får jag kramas med dom igen!! hoppas dom kommer och hämtar mig på flygplatsen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0