trodde ej jag var kapabel

jag har alltid sagt att jag är så dålig på att plugga. jag har faktiskt aldrif riktigt behövt plugga förrän denna termin så jag ska vara helt ärlig och säga att jag vet inte riktigt hur man pluggar, hur man hittar sin studieteknik. men jag ska säga er att efter dessa tre dagar så tror jag att jag kan börja säga att jag vet hur man pluggar. jag är stolt över mig själv, så mycket tid som jag har lagt den senaste tiden. verkligen, klapp på axeln sandra!

nu ska jag faktiskt plugga lite mer sen ska jag ta mig en dusch och gå och lägga mig.

det ska bli såååååååååå skönt med helg!


Kommentarer
Postat av: ida

du är så jäävla duktig bebbjävel! du kommer lösa detta galant. Du är ju för fan den snabbaste indianen i kanoten.

2011-11-11 @ 08:13:24
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0