thanksgiving dinner

sitter i skrivande stund och väntar på den stora middagen! årets största middag i usa, thanksgiving dinner. jösses vad alicias familj har hållt på att förbereda för den. om ca 30 minuter sitter vi och käkar hur mycket vi än vill! jag är så jävla laddad!!
dagen har hittills bjudit på frukost som bestod av en riktigt god sausage cheese dish och en donut (ja, vi är i usa), sen har vi suttit ute i solen och bara njutit. har även försökt plugga inför mina finals men det gick ju sisådär. vi har även kollat i tidningar inför all rea som startar inatt. jag hittade en systemkamera för §100 så om den finns kvar så tänker jag att jag ska inhandla den till migsjälv som en liten tidig julklapp. min kamera förstördes ju igår och jag är ganska förstörd efter den :(.
nu känner jag doften av kalkonen, nam nam! den är på 26 pounds, med andra ord typ 15 kg!!
happy thanksgiving everyone!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0