saknad

livet här i staterna är väldigt annorlunda ifrån hemma. jag älskar det! jag trivs som fisken i vattnet. jag vill inte flytta hem, jag känner mig just nu inte reda att flytta hem till sverige. jag har inte gjort mitt i staterna än.

hur som helst är jag snart hemma igen vilket jag ser så mycket fram emot! inte grejen att komma hem till sverige, men grejen att träffa min fina familj och mina fina vänner. jag glömmer ibland av hur fina ni är, och hur mycket jag saknar er, just för att jag lever ett helt annat liv här och ni inte är en del av det. familj och vänner, ni ska veta hur mycket jag saknar er och hur mycket jag ser fram emot att träffa er om mindre än en månad.

nu ska jag försöka nana, ska upp tidigt imorgon för att gå till skolan och ha 6 lektioner på rad utan break. feel sorry for me!

HOLLA!

Kommentarer
Postat av: ida

vi saknar dig med <3

2011-11-14 @ 09:26:05
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag saknar dig! <3

2011-11-14 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0