produktiv dag

idag har jag: varit i skolan, jobbat, tränat, jobbat lite extra, pluggat och städat lägenheten. nu ligger jag i min sjukt härliga säng och ska läsa lite chemistry och genetics, sen ska jag nana mig. imorgon är sista riktiga skoldagen för Fall Semester 2011, sen är det bara mina 6 final exams kvar. jag har 2 på fredag, 2 på tisdag och 2 på onsdag. tiden går fort när man har roligt.
sista riktiga skoldagen skall ju naturligtvis firas, det gör vi med en fet utgång i greensboro. imorgon kommer även en saknad vän hit, det gör det hela ännu bättre.

holla at you later


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sandybandy hjärtat! Jag kmr på pizzan kl 12 den 11 november. Bra va? Det ska bli fantastiskt att träffas igen! Love u!

2011-11-30 @ 22:51:01
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0