no life

kom precis hem ifran success center efter 6 timmars pluggande, ja du laste ratt. fyfan! jag har inget liv for tillfallet! ett prov att beta av imorgon och ett pa fredag. fredagens prov ar inte ens roligt. jag vill helst inte tanka pa det.
sa, jag kom precis hem ifran skolan. har tagit mig en dusch, atit lite kvallsmat och har lagt mig i sangen. ja, itnte for att sova, jag ska fortsatta detta javla pluggande. just nu kanner jag fuck it!

har inte pratat med nagon vidare mycket dar hemma pa det senaste. jag vill bara namna att jag lever, men jag lever med nod och nappe. om en vecka har min skola lugnat sig. jag har tre prov, tre quizzer och en book review paper pa en vecka, och efter det hoppas jag att allt ska lugna sig.

simme lugnt darhemma! saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0