long time no see

Här kommer en summary av senaste dagarna. Banketten var jättetrevlig med sjukt god mat. Dagen efter den hade vi semifinal mot Shenandoah, vi förlorade på straffar. Shenandoah vann finalen emot CNU. Jag kollade matchen live, en riktigt dålig match, vi hade kunnat vinna den enkelt. Vi borde för övrigt ha vunnit semifinalen utan övertid och straffar. Det har riktigt sugit och jag har varit ganska deppig efter det.
Både fredag och lördag festade vi vilket har varit jävligt skönt och roligt med tanke på att vi inte har kunnat festa utan att behöva tänka på att man ska upp dagen efter på träning eller annat. Jag har äntligen fått sova ut hela helgen. Pricken över i var ett en vän överaskade med att komme hit, helt underbart! Underbar helg med mycket känslor.

Kom precis hem ifrån skolan, ska snart börja plugga för jag har en hel jävla del att göra de sista veckorna innan jag äntligen kommer hem till min älskade familj och saknade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0