Lonewolf!

Ja, det är det enda jag är!
Kom hem ifrån jobb för en stund sedan. Har även hunnit med en snabblunch och prata med min älskade familj som jag snart kommer få se.

Igår hängde jag med min homeboy hela dagen. Vi bowlade, käkade på Ruby Tuesday, gick på bio (Fast Five), och spelade yatzy. En riktigt nice dag faktiskt.

Ikväll ska jag hänga med Josefin, vi ska dricka vin och grilla hos aviation killarna. Skall även hinna med att gå ut och springa. En riktigt nice dag idag också!


Bowlingen gick käpprätt åt helvete!

Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Min älskade & jävligt snygga vän!

Det låter som att du har det underbart. Du är feting saknad ska du veta. Tänker på fina dig varje dag <3

2011-05-08 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0