tröttis

kom precis hem ifrån tennisen. sjukt vad lång tid det tar. det skall spelas 3 doubles och 6 singles på tre tennisplaner. om det är jämnt kan en match hålla på i 2-3 timmar. dubbeln förlorade vi med 8-6.
idag spelade jag även min första singel. jag gillar inte att spela singel för att jag kan inte reglerna riktigt än.
men jag vann! jag vann första setet med 6-3 och andra med 6-2.
jag inser att mitt tålamod för tennis är nere i botten, jag måste öva upp det. jag blir galen annars.

har förresten registrerat mina klasser för nästa termin det ser ut som följade:

Mon/Ons/Fre
9.10 Microeconomics
10.20 History of western civilization
12.40 Statistics
13.50 Swimming

Tis/Tors
9.40 British authors
13.00 Accounting

det blir med andra ord mycket matte för min del, men jag hoppas att jag kommer att gilla det.

nu ligger jag i sängen och ska nana mig. puss och kärlek!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Din star!!! Grattis till vinnsten. Det låter riktigt ball med tennis nästan så att man blir lite avis. Jag ser en bild framför mig när du springer runt med en kort het kjol & svettas i solen. Jävligt porr Sandy! Stämmer min bild? Haha! Det får bli en Skype snarast! Sakanden efter dig är stor! <3

2011-03-25 @ 07:26:50
Postat av: ida

haha kan också tänka mig porrsandra i kjolen och jag gillar de skarpt. Du är så himla duktig som vinner bebban! fattar du hur bra du är eller? nu får du snart komma till sverige och utföra några mirakel här med. saknar dig <3

2011-03-25 @ 08:30:42
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0