one day left

Att behandla en människa på detta vis, ge punishment för något denne inte förtjänar, och sen ge denne förhoppningar om en förändring, det är fan alltså.
Du är värd bättre, det vet alla och jag tror de också vet.
Till Averett: är det så ni behandlar människor så har ni sjunkt i mina ögon

Slutpratat om det. Jag kan inte lägga mer energi på något jag ändå inte kan förändra, även om jag vill. Du är en fantastisk människa och jag hoppas inte att allt slutar pga människor som behandlar människor som skit.

Imorgon vid midnatt åker vi till Panama City. hur fett ska det nte bli?! Sjukt dåligt slut på midterm med all denna skit, men jag ska fan börja sista delen av terminen bra, det är jag värd. 25 brudar till Panama City kan inte bli mer än sjukt bra!

På schemat idag:
Soccer-class
Treatment
En grej med utmaningen
Packa
(plugga?)

holla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0