ny dator?

min dator håller på att gå sönder helt och hållet. och nu har laddaren gått sönder också, och en sådan finns inte att köpa här. killen i datoraffären sa att jag är tvungen att ringa HP och beställa en, men att det kommer kosta minst §200. då känner jag att jag istället lägger de §200 på att köpa en ny. jag kan hitta en billig, bra dator för ca §450 vilket är ca 3000 svenska. men jag får prata med min mor om detta innan.

nu har rostern för brasilien resan kommit. vi är 15 tjejer som åker. det är vekligen ifrån hela usa. 13 amerikanare, en finne och jag, en svenne :D

en riktigt go kväll igår, jag gillar! nu ska jag skriva english research paper, booooring!

puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0