ny dator och $1000 fattigare

igar kopte jag en ny dator. min andra har ju gatt sonder. laddaren ar sonder och batteriet sitter inte som det ska, inget microsoft word, space-knappen borjade balla ur, och batteritiden var dalig. det var dags kande jag! och jag tokgillar min nya dator. den ar stor och harlig! jag betalade endast $550 for den med microsofts alla program, underbart.
jag ar aven $1000 fattigare da jag betalade in forsta delen av brasse resan, visst ar det trist att bli av med pengar, men hur underbart ar det inte att aka till brasilien och lira boll med riktigt bra fotbolls spelare?!

nu ska jag plugga. har ett research paper imorgon som skall smaslipas pa, och ett matte prov som jag inte har tittat igenom. jag har varit saaa slarvig med skolan denna termin sa nagon Dean's List blir det nog inte efter denna termin.

Hoppas att allt ar bra med er darhemma, snart ses vi :)


Kommentarer
Postat av: ida

snart ses vi <3

2011-04-01 @ 20:42:10
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0