my challenge

(kom hem ifrån Panama City, Florida igår. Bilder och utvärdering om den veckan kommer upp, men inte nu.)



Såå, vad är det nu jag har hållt på med sedan vi kom hit, den där utmaningen?! Idag spelade jag min första match. Det gick åt helvete, men vad gör väl det? Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre.


Här är mitt tennislag. Jag har gått med i skolans tennislag. Det här har varit och är en utmaning som jag aldrig trodde skulle vara så svår. Inte det att det är svårt att spela, men tålamodet tryter när det inte går bra. Men jag jobbar på det.
Jag har varit borta i en månad för att jag har haft en sträckning i höften, så har inte tränat över huvudtaget på en månad. Jag bestämde mig därför att bara spela en Double, singeln sket jag i.
Jag ska kämpa på, när det går bra så det sjukt skoj! Och coachen är sjukt bra!

Nu vet ni vad jag sysslar med i min utmaning :D

Bilder kommer som sagt upp senare ifrån resan ner till Florida.

Puss och kärlek! Ps. goda nyheter är alltid roligt :D Ds.

Kommentarer
Postat av: ida

hahah sandra shiiiiiit. FAN VA SJUK DU ÄR!! min haka ligger typ på golvet poch mina ögon nuddar snart skärmen. DU är fan min idol.. KUNG

2011-03-14 @ 08:06:23
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0