magic three

pratade precis med älsklingsida på skype. hon är så himlans söt och snart ses vi igen! <3
kom att tänka på första gången jag va hemma hos henne. hon fyllde 17 år och hon bjöd mig och bebbjävel på glass och maränger. då kände vi varandra inte bra, inte alls skulle jag nog mer vilja säga, men se vad fyra år av vänskap kan göra. vägen till bra vänskap har inte varit en dans på rosor precis, men det är värt alla motgångar och tråkigheter.

Mycket kärlek och saknad till er mina bebbor! Ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha! Jag minns vilken mysig och gullig stämning det var när det var glass hos Idisen. Det var som att vi var nykära (kompisar). Tänk att man ena dagen knappt känner varandra och idag är man bästa vänner. Bebbjävel, kan tiden gå lite snabbare så att du kan komma hem snart? Jag saknar dig väldans mycket min fantastiska vän. När du kommer då hem då ska vi göra GBG! Tänker på dig varje dag ska du veta! <3

2011-03-25 @ 23:05:28
Postat av: ida

Ida "stalkern" Hammarström, hahah med inga vänner. shit mobbad tjej, men det gick ju bra till slut. fick er på kroken. önskar att jag var med er idag, bara myste. helvete.

2011-03-26 @ 19:34:46
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0