Kompis, det går bra nu

Värmen här gör mig lycklig! I love it!
Fick idag schemat för Brasilien resan och det verkade vara ett riktigt bra schema med träningar och matcher.
Resan börjar i Orlando, Florida 14/5. Där samlas alla upp och vi ska vara där i två dagar för att lära känna varandra, träna osv. Därefter åker vi till Sao Paulo i några dagar där vi kommer spela matcher. Sen åker vi till Rio De Janeiro för att spela ytterligare några matcher. Vi kommer även ha sightseeing där vi ska besöka deras arenor. Någon dag efter match har vi även free time där vi får välja om vi vill åka till beachen, shoppa eller ännu mer sightseeing.
Vi kommer vara 16 tjejer ifrån NCAA (Organisationen som har hand om college-ligorna i USA) som åker.
Detta är så stort för mig och jag tror inte att jag har fattat det riktigt än.
Detta betyder att jag inte är hemma i svenneland förrän slutet i maj istället för 11 maj, men det är smällar man får ta.

nyss hemkommen ifrån tennisträning, gymträning med fotbollen. nu är det bara intramural-turneringen kvar, sen är jag färdig med träningar för idag

nu ska jag skypea med kirre och malin


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till i Brasilien! Du är grym snygging :)

2011-03-22 @ 13:19:54
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0