en jävla dag med en jävla vecka framför

har haft sjukt mycket i skolan idag. men jag har tagit dagen som den kommer, softat igenom hela dagen utan någon form av stress. provet, det vet jag itne hur det gick med dom, men just nu kan jag inte bry mig mindre. mina älskade bebbor gav mig frukost på sängen, jag har även fått en tårta av dom och ett presentkort på abc (systembolaget). har vart iväg lite efter skolan med cami och fixat med saker inför resan, bland annat fyllt på olja till bilen och fixat med mobilen.
nu sitter jag och mina älskade roomiesar och älskade mange roger pontare ferngren och väntar på att snart åka och käka på mexikansk restaurang. kenny och jp ska också med. en god middag med bara härliga människor är fantastiskt!
därefter är det väntan på att åka iväg till panama city, florida!!!!!! en fet jävla vecka med sjukt mycket krök, sol och bad! jag klagar inte, och ni därhemma borde vara avundsjuka ;)
5 bilar med 25 brudar kan inte bli annat än bra!

Vi hörs när jag kommer hem. Ta hand om Er! <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Så lite så älskling, varsegord! Hoppas att din dag var toppen? :) Njut nu av den spännande veckan. Jag saknar dig så att det gör ont ska du vet <3 Kärlek från 1 av de tre i magic three <3

2011-03-05 @ 23:23:10
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0