coaching

nyss hemkommen ifrån match med laget som vi coachar, vi förlorade. men vilken kämparglöd de har!
gårdagen var interesting. krök på halvfart, härliga människor och en galen josefin :D jag och cami gick hem oc spelade fylle-yahtzee, det var nog det roligaste jag har gjort. cami fick yatzy på ett slag. oddsen likeom?
igår kan man säga bara var förfesten till idag.

angående brasilien resan så fick jag igår reda på att jag inte behöver fixa visum till brasseland, sverige passet funkar utmärkt där. härligt! snart dags att boka flygresa ner till orlando där vi allihopa ska mötas upp innan vi beger oss dit.

nu ska jag och camijävelen åka och äta go chinese food och kolla lite i affärer och ska jag försöka mig på att plugga. kan inte fortsätta såhär längre..

kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0