Park Lane

Helgen har varit fantastisk bortsett från att jag vaknade upp av att min mobil ringer klockan 15.30.....(???) Vad hände där? Ångest!
Yeah yeah, whatever. Igår tog jag en sväng till Allum och köpte ett par riktigt nice svarta stentvättade jeans shorts. Därefter åkte jag hem och gjorde mig iordning för att sedan bege mig till Matilda som fyllde år. Vi åt gott, drack och hade mycket trevligt. Sedan bar det in mot Park Lane där vi höll till resten av kvällen. En mycket trevlig kväll igår. Bilder ifrån kvällen nedan :)














Avslutar med en bild på Alexandra, BB-Peter och mig.

På schemat idag: En go löptur med min syster och sen in till min älskade Jennifer Ewing. Wonderful!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka heta jävla brudar! Grrr!

2011-06-19 @ 17:36:11
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0