Staden

Kvällen igår va helt fantastisk! Käkade tapas med Ebba i Linné och sen drog vi oss emot Kungsportsplatsen där vi mötte upp Häggan, Peder, Marre och Emmajäveln. Vi käkade lite glass och tjötade.
I förmiddags åkte jag in till stan med min älskade pyssling Patrik. Vi shoppade lite och sen mötte vi upp Alejandro och Jasmin. Åt lunch och sedan satte vi oss vid kanalen och njöt av solen en stund. Mycket trevlig helg hittills! Jag shoppade en stickad oversize kofta och ett riktigt nice linne. Och lite go alkohol förstås :)!

Kom precis hem ifrån en löprunda vilket var riktigt skönt! Ska hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för att åka in till min älskade vän Alfrida och äta en god middag, dricka lite och vem vet, kanske en utgång?!

Puss och kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0