kasta in handduken

vi förlorade stort idag, 7-1. men jag vill tillägga att vi har ett bra lag, vi startar matcherna sjukt svagt, det har varit så de matcher jag har vart med på nu när jag har varit hemma. jag är ganska så säker på att vi behöver bättre uppvärmning.
vi låg under med 6-0 i halvtid. utbynäsmatchen låg vi under med 4-0 i halvtid och det blev 4-1. hade vi enbart räknat andra halvleken så hade vi haft 4 extra poäng. det är den där första halvleken som går åt skogen varje match. en förändring av uppvärmning och jag är säker på att vi kommer börja vinna matcher. vi är ett sjukt ungt men ack så talangfullt lag. vi lirar med 97or i vår start 11. vilket div3 lag gör det?!

detta var min sista match med landvetter på ett år, minst. mm, minst. jag har inga planer på att byta lag, men big stuff is coming up for me, really big stuff :D.

nu har jag brainstormat lite om vårt lag. nu är det dags att nana, i'm a hard working woman who needs those cashes so big time to get this sleep.
oj, rärigt inlägg, men jag är trött och kände för att skriva av mig. nana gott!

Kommentarer
Postat av: ida

åhh nu blev jag så nyfiken!! du ringde aldrig igår! du kan väl skicka iväg ett sms så jag kan få ditt nummer? miss u

2011-06-23 @ 06:43:28
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0