Helgen

Epic weekend! Gött häng med en hel del vänner i stan både fredag och lördag. Lördagen efter att jag hade varit i stan med Patrik, Alejandro och Jasmin så åkte jag hem, tog en löprunda, duschade och svidade om till andra kläder. Tog min räsebebba till Alfrida, käkade god mat, tjötade, spelade spel och drack för att sedan åka in mot stan där vi först gick till Vasastan där vi mötte upp kärt sällskap och sedan bar det av till Port Du Soleil vilket var en mycket trevlig vistelse. Därefter var tanken Peacock, men vi avslutade med en efterfest på hotell Gothia Towers med några riktigt nice stockholmare. Vi var hemma 6.30, behöver jag nämna hur trött jag har varit hela dagen efter bara 3 timmars sömn?!
Idag har jag chillat hemma och vi har grillat, hela familjen.
Imorgon väntar jobb, intervju med HärrydaPosten och därefter fotbollsträning, en helt reko början på en ny vecka.




 
Vasastan



Port Du Soleil


Hotell Gothia Towers



HOLLAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0