en liten update

sjukt dålig update ifrån min sida. inte för att jag inte har haft tid, men jag har inte orkat eller haft någon vidare lust.
första veckan i svenneland har bestått av att jobba mestadels. jag börjde jobba redan måndagen efter att jag kom hem. jag jobbar som budbils chaufför vilket faktiskt är riktigt skoj! jag har även tränat fotboll, tränat för migsjälv, träffat lite vänner och varit hemma för att försöka komma in i den svenska tiden, vilket inte har gått jättebra hittills..
min kära college vän sofia har även varit på besök här i götet så i fredags va vi ute och gjorde stan litegrann, det blev ganska soft men vi gillade det. vi började med en go grillning hemma hos mig med några andra vänner, bland annat min andra college vän knappejävel. vi kollade även på landskampen och hade ett ganska gött förkrök.
har även spelat första matchen med mitt kära landvetter if. vi förlorade dock, men var värda en vinst. imo var det orättvist att vi inte vann.

men men, en liten update om första veckan i svenneland. jag har även hängt en hel del med mina älskade systersöner vilka är helt bedårande!
nu ska jag fortsätta att softa. imorgon är det jobb och sen match. KROSSA!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0