Sommar 2011 bildregn

















Sommaren har gått så otroligt fort hittills, men jag har hunnit med så otroligt mycket. En trip till VA beach med Josefin, Brasilien, Amsterdam, Skara Sommarland, massa jobb, och såklart spenderat tid med min älskade familj och mina fantastiska vänner. Jag har väl känt vissa gånger att jag har velat spendera mer tid med mina vänner än vad jag har gjort, men jag har inte haft tiden till det. Min sommar hittills har varit helt grym! På torsdag morgon är det dags att bege mig tillbaks till USA och spendera några veckor där innan det är dags för att dra igång pre-season, season och skolan. Jag ser mycket fram emot dessa veckor innan skolan börjar då jag inte har haft något sommar lov eftersom jag har jobbat hela sommaren mer eller mindre.

Nu ska jag och min sjukt bra syster cykla ner till Landvetter och handla lite olika saker.

All kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Frågan är vart bilden på din bebba är ;)

2011-07-18 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0