Skara Sommarland

Imorgonbitti står klockan på 4.30, jag börjar 5.30. Ska bara arbete morgonen, för sedan åker jag och min härliga familj till Skara Sommarland och ska spendera helgen där. Vi ska bo på sommarlandets camping. Jag ser sjukt mycket fram emot det, det blir ett bra avslut på den svenska sommaren för min del.
För er som är intresserade av min dag så har den varit produktiv. Jobbat, hjälpt min mamma att köpa grejer inför sommarlands vistelsen, tränat, tagit en nap mitt i allt, städat min bil och min arbetsbil invändigt, hjälpt min syster att lassa av sten ifrån en kärra, lämnat min systers hund hos min mammas arbetskamrat, packat och "been on the skype life". Haha, detta blev väldigt utförligt, but who the hell cares?

Nu ska jag nana, ska som sagt upp mitt i natten för mig.

Vi hörs i dagarna på dagen, take care pusshej och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Häggan

Skara sommarland!! Helvete va sköj! Hoppas du får en grym dag sandy. Kärlek

2011-07-15 @ 01:56:45
URL: http://jmh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0