Örebro, Norrköping, Ida, Ebba

Började klockan 7.30 med att åka och lassa bilen med medicin som jag har kört till Örebro och Norrköping. För er som inte vet så jobbar jag som budbils schaufför, riktigt roligt och givande arbete faktiskt. Jag gillar att se Sverige och det får man verkligen göra när man jobbar såsom jag gör.
Därefter hämtade jag upp Ebba och vi åkte hem till Ida och hade en riktigt nice kväll hos henne, ni är helt jävla underbara, fantastiska!
Imorgon börjar jag klockan 8, efter jobbet är det dags för go träning med några ifrån laget. Min syster håller i träningarna i sommar och hon är helt grym på det, jag ska säga till henne imorgon att jag tycker att hon ska bli tränare, hon har ledaregenskaper och gör sjukt roliga träningar. Du e fan grym Therese! När jag nu är på mitt positiva humör skall jag ge en eloge till min andra syster som har kämpat så sjukt mycket med träning, det har verkligen gett resultat på alla sätt och vis. Fan vilka grymma systrar jag har!


Systrar och jag på imn student för 2 år sedan.

All kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mina fina bebbor, underbar kväll med er! <3

Hittade du något till bloppisen när du rensade din garderob? =)

2011-07-13 @ 13:24:12
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0