Jet Lag


Dagen har bestått av att träffa Danielle och hennes pappa för att käka, sedan åkte jag hem till Josy och hämtade en dammsugare (våran är värdelös) och städade lägenheten. Därefter hämtade jag upp Josy för att åka till North Campus och springa Milen. Jag sprang den på 6.47 vilket är helt okej, så länge jag springer på under 7 är det okej, det är nämligen gränsen vi har i laget. Vi stannade även där och tjötade med Coach ett bra tag vilket var mycket trevligt! Efter löpningen åkte vi till Walmart och handlade lite grejer, sedan åkte jag hem och lagade mat och duschade. Nu under kvällen har Leslie och Josy varit över här och kollat på film, Get rich or die trying (50 cents film, helt grym!).
Nu ligger jag i min säng, sjukt trött och ska sova i vilken sekund som helst. Inga roliga inlägg, men det finns inte så mycket mer att skriva om än vad som händer i min vardag just nu. Ni får helt enkelt ta det.

På morgondagens agenda: Träna, Comcast?, Plugga körteori till amerikanska körkortet, träna mer, chilla.

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: malin

6.47 vaddå?

2011-07-26 @ 14:14:57
URL: http://mallejum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0